woensdag 27 augustus 2014

Kubben met "kubcakes"

Een tijdje terug was ik jarig.
Bij een verjaardag hoort een feestje met veel snossel en drank.
Manlief stelde voor om in de tuin te kubben (het "gezelschapsspel"), en cupcakes te eten.
Origineel gevonden van manlief, én haalbaar.
4 verschillende soorten cupcakes voorzag ik.

Zoals je ziet, voor ieder wat wils. Een soort met fruit, een soort voor de kids, een soort voor de chocoladeverslaafden, en een soort voor de "fijnproevers".
De cupcakes hebben we gehad. Het kubben hebben we niet kunnen laten doorgaan, aangezien het weertje hetzelfde was als dat van de afgelopen dagen,...

We onthouden het voor volgend jaar. Er zijn nog cupcakes genoeg om te geven, zonder dat je in herhaling moet vallen. (Ik kan wel gemakkelijk 100 jaar worden en altijd een "cupcake-feestje" geven!)
Onze buurvrouw viel met haar (elektrische) fiets, en is nu geruime tijd aan haar rolstoel gekluisterd. Zij kreeg ook cupcakes, maar in een mooie doos (Hema), bij wijze van opkikker.

Het eerste recept vond ik hier, de andere 3 hier.

Zus 1



3 opmerkingen:

  1. Mmm, die zien er lekker uit! Nog een fijne verjaardag gewenst en bedankt voor de tip van de doos bij Hema. Presenteert toch altijd net wat leuker dan gewoon een tupperwaredoos ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk! zeker als je net als ik op dieet bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel idee! Jammer dat het weer roet in het eten strooide...

    BeantwoordenVerwijderen