zaterdag 3 augustus 2013

Toen nichtje 1 werd gedoopt, hadden wij (zus 2 en zus 3) een kleedje gemaakt en nu nichtje 2 wordt gedoopt, wensten we deze "traditie" in ere te houden.

Ik was al op prospectie geweest in de dichtstbijzijnde stoffenwinkel, had zo mijn voorkeur van stofjes. Deze kwam overeen met de keuze van zus 2, waardoor we snel konden starten met knippen en stikken.

Het resultaat:

patroontjes
broek: Knippie 3-2013, 4 broek, maatje 74
blousje: Ottobre zomer 3 -2012, Kokeshi Doll, maat 74

Ook hier hoop ik snel een live-versie van te posten.
Door de wind is het onderkleedje niet uitgekomen zoals ik wenste en was dit de beste foto die ik trok. 
Ik moet ook eerlijk toegeven dat foto's trekken niet mijn sterkste punt is, maar ik hoop dat het volgende gezegde ook bij mij past: "Al doende leert men"???

Zoals de traditie ook wil, kochten we daar leuke bijpassende speldjes bij


speldjes: Veritas

en zoals gebleken bij nichtje , zal het nog een tijdje duren vooraleer nichtje 2 deze speldjes zal kunnen dragen :-)

zus 3 en zus 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten